hey pretty baby

Hallå där, äntligen har vi fått datorn till dess
normala skick så jag kan skriva alla sorters bokstäver
gårdagen bestod av lite photo session med ullis
efter nodo besöket och allt gick ut på att vi skulle
vara så fula och oseriösa som möjligt, och tro det eller ej
vi lyckades! Vaknade kring halv 1 idag då jag gick och satte
mig i soffan för att sedan bli betjänad med lite lunch det blev
en ost och skinkpaj och jag måste säga att den var riktigt
äcklig. Och sendess i dag har jag inte ätit något, så nu är
jag dö hungrig. Efter lunchen gick jag och mamma ner på
stan och handlade lite nödvändiga saker. Dessvärre blev det
bara godis för min del, hann inte med någon shopping idag:(
Sedan fick jag ett mysrus och tände en massa levande ljus
på toaletten och stod där och duschade i säkert en timme.
Mamma har nog tjatat på att jag ska städa min garderob i snart
två veckor. Och det har jag gjort, till och med hela mitt rum är kliniskt
rent nu. Väntar på att ullis ska komma mig hit och göra mig sällskap
så ska vi gå och äta någonstans. Tror faktiskt det blir thaigarden är super
sugen på det. för direkt man kliver ut på våran balkong känner man lukten av
thaimat. Vi ska även fixa håret på varandra hon ska slinga mitt och jag ska sätta
in löshår i hennes. Nu avrundar jag med lite bilder=)




den osminkade hemska sanningen




dom allra hemskaste bilder håller vi för oss själva
Nu ska jag gå och ringa ullis

Xoxo/F

Skrivet av: :>

har ullis någon blogg?

2008-07-08 - 19:02:02
Skrivet av: felice

nej det har hon inte =)

2008-07-08 - 19:28:12
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: tina

hellluu mysbadrummet!

jag tror jag ska vara härmapa och göra samma sak, känner mig sliten och skulle behöva en timmes dusch typ.

2008-07-08 - 19:30:16
Blogg: http://www.tinaho.devote.se
Skrivet av: Anna-Lena

jag tyckte de va himla söt. jätte fint hår!

2008-07-08 - 19:52:23
Blogg: http://annnalenna.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0