I dont mean a thing, i'm taking back all words and love that i gave you.

Fick just ett samtal som fick mig på dåligt humör
och nu sitter jag här med tårar i ögonen. Det känns förjävligt
ska jag säga, hur man ens kan ha samvete att göra så 13
personer tillsammans. Fyfan för er säger jag bara det är ni
som bör behandlas såhär inte jag!


Våran mysiga biltur igår.


Xoxo/F

Skrivet av: sara

Berätta, vad har hänt?

2008-11-14 - 17:08:43
Skrivet av: Anonym

men vad har hänt gumman? :(

2008-11-14 - 17:58:44
Skrivet av: Anonym

vad sa dom? :o

2008-11-14 - 18:57:07
Skrivet av: angelica

men det var inte änns vi som sa att du inte fick vara med, vi ville att du skulle vara med men katarina,folke och dom säger ju att reglerna är så för alla. om man inte är med och repar en vecka så får man inte vara med alls, och i veckan repade vi ju typ ingenting så det var ju svårt för oss att lära ut allting på nån minut så ska du kunna det på direkten? jag är inte sur eller arg. men jag blev besviken om det du skrev om oss. du har ingen anledning att vara sura på oss som sagt vi har inte gjort någonting alls.

2008-11-14 - 20:55:42
Blogg: http://angeliicalindstrom.blogg.se/
Skrivet av: emp

13 svikare? Du var sjuk en hel vecka när vi gjorde om danserna,placeringarna och grupperna vi fixade även kläder och musik.Och idag på repet när vi skulle lära dig så var du borta.Vad hade du för val? Du hade ingen plats och vi kunde ju inte lära dig eftersom du va borta.Så hur fan skulle du kunnat vara med då? Varför kallar du oss svikare när vi inte ens gjort ett skit.Är du sjuk och hemma så vet du ju att du missar.Det var ju endast därför du inte kunde vara me

2008-11-14 - 21:37:00
Skrivet av: Felice

Känner ni er utpekade eller är upprör över det jag skrev ta det då med mig på msn eller i verkligheten. Inte över internet, för jag kommer inte basonera ut specifika problem på så sätt. Nu pratar jag allmänt.

2008-11-14 - 22:07:26
Blogg: http://www.modeisdelicious.se
Skrivet av: Mattias

Inte över internet? :P

2008-11-15 - 12:30:08
Skrivet av: ,.

Eftersom msn inte är internet?

2008-11-15 - 14:20:18
Skrivet av: Felice - totally delicious

Nej, jag anser att msn är mer privat

2008-11-15 - 16:04:22
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Sofia

Bry dig inte om dom dära idioterna, dom är bara avundsjuka för att du är bättre och har mer utstrålning än dom. Det kallas hot. Dom ser dig som det eftersom du är snäppet högre och står för dig själv alltid. Dåligt att dom ska utnyttja dig och inte ge något tillbaka. Skit i deras kommentarer för dom gör ju bara bort sig själva. Om dom verkligen inte kände att dom hade gjort något fel hade dom aldrig tagit åt sig och skrivit.

2008-11-15 - 16:48:47
Skrivet av: Anonym

Haha. Så patetiskt. Läs alla kommentarer, gör det. Vems sida står ni på?

2008-11-16 - 00:12:25
Skrivet av: emp

jag kommenterade endast för att jag vet att jag har inte gjort ett skit så du kan fan inte kalla mig svikare.

2008-11-16 - 10:07:46
Skrivet av: lllloovaaa

fett fin blogg, läser varje dag ! :)

2008-11-17 - 19:30:29

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0