Så länge man inte ger upp har man ingenting förlorat.

Jag tog citatet från malins blogg, tyckte att det passar in lite på mig.
För jag ger aldrig upp, jag skulle aldrig klara av att se mig själv misslyckas.
Är tyvärr sjuk, jag kände det direkt då jag klev upp. Så detta blir nog det enda blogg
inlägget idag. Jag har ont i hela kroppen, jag känner mig svag och orkar inte gå.
Så jag har tappat upp ett varmt bad med olje aromer. Jag behöver slappna av.



Bra röra i mitt rum, kom tillbaka pedantiska tjej!
Ska lägga mig ner nu och ha ett film maraton, kommer nog
inte åka någonstans ikväll. Men om någon frivillig vill mysa med
mig, slå en pling. Haha

Xoxo/F

Skrivet av: Grisen

Du verkar vara sjuk väldigt ofta. Det är väl tredje gången på väldigt kort tid.

2008-11-07 - 12:32:40
Skrivet av: Anonym

Rår man för när man är sjuk?

2008-11-07 - 13:53:10
Skrivet av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

Precis "grisen" sånt styr man dessvärre inte över själv. Om jag fick välja skulle jag aldrig vara det. Men olyckligtvis är jag det ganska ofta av någon konstig anledning.

2008-11-07 - 13:54:06
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Grisen

Allstå jag menade inget illa, jag bara konstaterade det. Det är ju aldrig roligt att vara sjuk. Tänkte att det kanske beror på något? Typ att man inte klär sig nog varmt efter vädret, äter förlite frukt bla bla.

2008-11-07 - 14:53:24
Skrivet av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

Jag äter för lite, tränar väldigt mycket. Också lever vi i en väldigt bakteriell värld.Jag vet inte vad orsaken till feber i mitt fall är, om jag visste skulle jag göra något åt det.

2008-11-07 - 15:14:03
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Malin

Klart att man aldrig ska ge upp Felice :)

2008-11-07 - 15:48:26
Blogg: http://https://malinoberg.blogg.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0