a smell of beauty

Har haft min choklad ansiktsmask idag som luktade ljuvligt.
Och det blev verkligen resultat också, har i princip sammetslen
hud nu.




Lite färg fick jag


 
Videoblogg, haha

Xoxo/F

Skrivet av: mickan

Var får man tag på chokladmask ? :)

2008-10-29 - 22:21:55
Blogg: http://kelisch.blogg.se/
Skrivet av: asså

du är inte sann!!!!!!!!!!!!! inte bra rykte bruden ;) äckelfitta

2008-10-29 - 23:21:11
Skrivet av: Anonym

har du bajs i ansiktet?

2008-10-29 - 23:29:27
Skrivet av: viktor

hållkäften era glappkäftade jävlar!!!!! felice är ingen äckelfitta så håll bara käften du är säkert en avundsjuk fjortis som skriver ha en åsikt när du kan stå för den och vem du är. Tror inte du är så jävla bättre själv.

2008-10-29 - 23:57:43
Skrivet av: Anonym

Ja, tycka vad vam vill om Felice, men att använda ordet "äckelfitta" om henne är oerhört lågt och dåligt.

2008-10-30 - 11:33:03
Skrivet av: Whoknows

äckelfitta

2008-10-30 - 11:57:33
Skrivet av: Sara

ojojoj, vad jag verkligen håller med viktor!

2008-10-30 - 12:37:35
Blogg: http://sarastenbergs.blogg.se/
Skrivet av: Tina

Vem är mest äckelfitta, Felice som vågar ha bajsmask i ansiktet och videoblogga för flera hundra personer eller en anonym person som döper sig själv till "asså" och använder femhundra utropstecken? Svartet är ju ganska uppenbart.



Piteå...

2008-10-30 - 13:37:47
Skrivet av: boden

alltså ja, din blogg är lite rolig p.g.a att du försöker verkligen vara typ stina-lee eller någon annan stor bloggare. haha det är kul att läsa men grymt skämmigt för dig tycker jag :s eftersom du verkar tro att du är såå intressant och pratar precis som att du är en stor bloggare och samma med texten om kommentarerna, haha!

2008-10-30 - 17:09:52
Skrivet av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

"boden" givande namn, lika givande kommentar måste jag säga. Och vem är stina lee? hur kan jag försöka kopiera en människa jag inte ens vet vem det är. Nej jag försöker inte vara som någon annan, men det är ju uppenbart att jag bara är gräsligt lik dom isånnafall. Jag skäms inte så du har ingen andledning att känna medlidande för jag får mer positiv respons än negativ så jag bryr mig inte om ett ynka nedvärderande utan jag stärks, och andledning till att jag svarar är att du ska förstå att det är dig vi skrattar åt, du som försöker lägga upp något klokt men du kan ju varken stå för dig själv eller dina åsikter sånt är pinsamt. Men good luck att försöka trycka ner mig it doesnt gonna work, sorry om jag gjort dig besviken =)

2008-10-30 - 17:19:47
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: boden

alltså du missuppfattade nog mig! jag försöker inte trycka ner dig? försöker bara berätta att din blogg är lite rolig, haha! jamen blondinbella, stina lee, kenza, kissie osvosv! menade stora bloggar i allmänhet! och vilka är vi? du och dina läsare eller? haha! och somsagt för försöker jag inte vara dum, säger bara vad jag tycker :) men orkar inte massa tjaffs för att jag inte tycker som du, därför skriver jag inte ut min blogg :)

2008-10-30 - 22:13:11
Skrivet av: emelie

jag tycker det är modigt att videoblogga, sedan om man försöker efterlikna någon eller inte har ju inte med sake att göra. själv tycker jag det är patetiskt att skriva en anonym kommentar vad man tycker om en männsika. Sedan en äckelfitt var väl att ta i ? har du smakat på hennes eller? ... din kuk eller fitta smakar nog inte heller så gott.





jag känner inte dig, men jag tycker ändå det är fel att trycka ner människor. I allafall försöka. Vad får man ut av det`? Sedan om du tycker en sådan sak kan du ju i alla fall skriva namn ...

kram

2008-11-02 - 13:54:47
Blogg: http://emelieberglund.blogg.se/
Skrivet av: Hedda

vart köper man den ansiktsmasken?:)<3

2008-11-02 - 18:32:18
Blogg: http://candyys.blogg.se/
Skrivet av: anonym

MEN VA?!?!!!!!!!?!!!?

2008-11-07 - 19:15:34
Skrivet av: Tina

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha :D:D:D:D:D:D

2009-01-23 - 19:39:09

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0