I never saw that we were falling through

Kom hem för ett tag sen, har sett tv och pratat med louise och mamma.
Samt tryckt i mig en massa onyttigheter. Nu ikväll har jag agerat frisör salong
men färgning,klippning och insättning av löshår. Det har varit mys, samt camat
som man inte gjort på typ hundra år. Men jag känner att det gick lite över styr
då jag visde okända människor fula uttryck och sen tog tröttheten över så jag satt
och skratta åt allting.Nu myser jag med liam, vi ska sova nu.



Jag fick julkänslor då jag drack julmusten, det var underbart

Min prins, eller hur M?

Ignorera brillsen, det var en impulsgrej eftersom jag var så röd i ögonen
från att ha sovit med smink.

Xoxo/F


Skrivet av: anonym

eh, det är ju ganska kass kvalla på bilden så hur fan ska det synas att du är "röd" i ögonen? isf borde du vara illröd i ögonen? haha, jag dör av skratt

2008-10-13 - 13:49:26
Skrivet av: felice

jag visste väl inte att bilden skulle bli så innan jag tog den?

2008-10-13 - 13:51:48
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0