please dont make me wait that long- forever

Vaknade just, klockan är snart 3?
Det beror nog på att jag kom hem vandrandes halv fem i natt.
Kvällen började med förfest hos tina, sedan kring halv tio begav vi oss
till erik där det var fest, och där blev jag fast resten av kvällen.
Vi sjöng, jag städade.. observera JAG. Haha, men vi hade en skön kväll.
Allt slutade med att jag somnade i eriks säng efter allt städande och gick
hem. Nu är jag pigg och alert och redo för nya äventyr. Ska ut och äta med min
pärla ikväll, det blir mysigt.


Frida,tina och sophie

är det partaaay så är det!

Sandra och Emelie

detta är någon gång kring klockan 3, en trött simon måntro(?)
Mer bilder kommer

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Hahaha det mest patetiska är ju att du är femton år. Dessutom så verkar du vara pretty fantastilös eftersom att du snor allt från de stora bloggarna. Kom ner på jorden :)

2008-10-11 - 15:22:36
Skrivet av: Felice

Det patetiska med dig är att du inte vågar stå för dig egen åsikt när du försöker framstå så mogen och världsvan. Vad anser du att jag snott från dom stora bloggarna? som jag ser det är jag mig själv, och lever det liv som jag vill,och passar mig perfekt!:)

2008-10-11 - 16:21:02
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Anton Öhman.

[email protected] ...härma inte min blogg den ser exakt lika dan ut som min och jag ska anmäla din! Adda min msn för mer info och så kan vi prata om det! min blogg: http://paltisdeliscious.blogg.se

2008-10-12 - 18:30:35
Blogg: http://paltisdeliscious.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0