Rosabandet galan

Ja där var vi igår, det var lite underclass faktiskt.Men modevisningen var bra
ändå. Vi åt även på thaigarden före och det var fullkomligt delicious.



Emma,kristin,jessica,gunnevi,maja,ida och jessicas man(?)



dansklass 8:orna dock suddig bild


Isak

Jag orkar dessvärre inte lägga in alla bilder för dom vart inte speciellt bra.
Men jag hade en kul men väldigt impulsiv kväll.Vi gick hem vid 9 och drack
lite vin, planerna var tänka att vi skulle gå på nodo men vi blev bjudna på fest
av några killar och hade super roligt.Nu ska jag ner på stan och äta lunch
med syster.

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

2008-10-25 - 17:38:04
Skrivet av: Anonym

Underclass? Tror du att du är highclass eller? Omg du är sjuk människa!

2008-10-25 - 17:39:14
Skrivet av: FELICE - FASHION IS HOT OR NOT

Anonym, låt varje människa ha sin egen åsikt,okej?

2008-10-25 - 20:40:56
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: jonna

Din klänning var jättesöt, passade bra till dina mörka lockar. Vars har du köpt den?

2008-10-26 - 15:48:09
Blogg: http://jonnaokvist.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0