If you only knew How I refuse to let you go, Even when you're gone I don't regret any days I Spent, nights we shared, Or letters that I sent

Har hittat den perfekta pärlan åt mig, liten lätt och smidig.
Och dessutom så tillkommer det en massa pluss på den
som webbkamera och extra minne.




Nu ska jag sova, godnatt snyggingar!
Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Jag har också tänkt på att köpa en sån liten dator. Dock så är ju 8,9 tum display inte stort och om man ska ha normal upplösning på de blir allt väldigt litet på skärmen. Jag har funderat på MSI wind. Kolla in den ;)

2008-09-30 - 22:17:34
Skrivet av: sofia

jag undrar vad du har använt för hårpodukter och hur du har stylat håret i inlägget från 29/5 som hette kisses and goodbye?????? tacksam för svar! :)

2008-09-30 - 22:43:00
Skrivet av: Sara

"If you only knew How I refuse to let you go, Even when you're gone I don't regret any days I Spent, nights we shared, Or letters that I sent" visst var de en fin mening? :)

2008-09-30 - 23:55:27
Blogg: http://sarastenbergs.blogg.se/
Skrivet av: felice

sv till sara:Jo jag tycker den var jättefin!:)

2008-10-01 - 10:34:40
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: felice

sv till sofia: Jag använder proffs spray,volume master,platttång och locktång från bla, björn axen och obh nordica. Så ingenting speciellt egentligen :)

2008-10-01 - 10:39:19
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0