I hope you're really, really happy.

Hej alla läsare!
Jag tror min lilla "paus" har gett mig någon sorts
blogg-mani igen. Nu känns det som att jag har så
mycket att berätta hela tiden. Jag duschade iallafall
nyss och väntar på en god middag som kommer
beså av kött, hasselbacks potatis och hemmagjort
vitlökssmör, mums.


Lite färg har jag faktiskt fått.

Nu ska jag städa upp och sedan ta på mig en klänning.

Xoxo/F

Skrivet av: carro

vars har du köpt navel smycket?:)

2009-04-13 - 16:34:36
Skrivet av: Anonym

Tränar du och isf vad? Blev lite småavis på din mage:D

2009-04-13 - 17:06:03
Skrivet av: FELICE - FASHION IS HOT OR NOT

Navelsmycket är ifrån "dellys" i piteå. Som drivs av thailändskor.

2009-04-13 - 18:08:42
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

var kommer den vita bikinin från=(=

2009-04-13 - 20:14:31

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0