Look inside the problem

Godkväll alla underbaringar!
Vilken kväll jag haft alltså. Och det har
jag mina tjejer att tacka för. Jag har haft
riktigt roligt och kommit hem med många
påsar. Mött många gamla och nya människor.
Så det har verkligen varit en upplevelse i sig.

Här är mina inköp:


Cool tröja med ficka som jag ska mixtra med lite.

Brillor som jag tog ut glasen på :)

Jeansleggings.

Läcker tischa från JC

Söta underkläder. Alltid bra att ha.

Nytt lipgloss. Mitt från toofaced har gått sönder. Så jag måste skicka
tillbaka det :(

Mina läckra shooooes. (Förlåt bebis, du får döda mig).

Såhär blev brillorna.

Kvällens outfit kommer i nästa inlägg.

Puss!


Skrivet av: felice

Din Sko!

2009-04-02 - 23:09:16
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Shit va du blivit kreativ, fixar och trixar med kläder och accessoarer ;) Härligt att se! :D

2009-04-03 - 13:59:24
Blogg: http://www.lemmal.devote.se
Skrivet av: Anonym

Shit vad mycket du köpte! Du måste typ vara rik eller nått, jag hade bara råd med ett par jeansleggings trots att jag hade fått pengar! Du köper typ nya grejer hela tiden, hur har du råd med det? Du har skrivit att du får hela barnbidraget, men också att du shoppar för 4-5000, får inte du då ganska mycket extrapengar av dina föräldrar?

Du verkar ha ett perfekt liv tycker jag, pengar, vänner, ett RIKTIGT bra utseende osv, jag är riktigt avis egentligen...

2009-04-03 - 18:03:59
Skrivet av: Tina

Ja... jag dödar dig.

Börjar bli lite less på detta nu.

2009-04-15 - 18:51:10

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0