"Det är inte mitt fel att alla killar vill ha mig"

Godmorgon!
Jag kom hem för ett tag sedan. När A gick och lämnade av M så möttes vi
upp och jag fick mig en liten prommis. Gårdagen..... ja. Impulsiv och bra.
Jag hade riktigt roligt. Men jag fick mitt finger klämt så det är lite blått idag. Aj, aj.
Ikväll kommer jag ha ännu roligare.




Love them.


Angie

A & F


Pappa hedde sönder sitt kontokort... haha. Då blev han såhära

hahahahhahahhahahahhaha

Kring halv 12 åkte vi till simon och resten är ett mysterium.

Xoxo/F


Skrivet av: p

det såg ju kul ut, snygga ben också ;)

2009-03-28 - 13:12:22
Skrivet av: Anonym

inte så mycket till mysterium, alla vet nog vad du gjorde...

2009-03-28 - 14:55:07
Skrivet av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

Nämen oj, ännu en bessewiesser. Snälla säg mig då vad jag gjorde igår =)

2009-03-28 - 15:59:31
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Sarah

jättesnygg leggins om det nu var det , vars har du köpt dom? :)

2009-03-28 - 18:30:49

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0