Från donken

Hola!
Nu sitter jag och Angelica och äter på Mc Donalds. Jag fick äntligen
min efterlängtade måltid hära. Jag har fyndat mig ett par superläckra
"trash" leggings, vitt ribbat slappt linne, och sedan en tubtopp i läckert
material.


detta är från igår på espresso house.



på bion igår.

På T-centralen idag



Xoxo/F

Xoxo/F

Skrivet av: sofia

skitfin design! :D

2009-03-24 - 17:02:48
Blogg: http://atmyplace.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Inte för att vara dum, men nösnaglarna passar dig inte ...

2009-03-24 - 17:12:08
Skrivet av: Anonym

vafan har du solglasögon på bio för? lite väl mörkt då lr?

2009-03-24 - 19:58:51
Skrivet av: FELICE - FASHION IS HOT OR NOT

solglasögonsbilden är från T-centralen, smartass.

2009-03-24 - 21:48:31
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0