Like how much you wanted anyone but me. Now you're standing by my door. You are nothing but a mess.

Fysjutton vilken ångest jag hade när jag vaknade. Det är miljoner saker
som snurrar runt i mitt huvud och jag kan inte tänka klart. Mina gladiator
klackar är borta med vinden, helvete. Sedan allt jag gjorde igår får inte
mitt samvete att känna sig bättre, helvete. Jag ska aldrig mer dricka!!!
Bortsett från det så hade jag och tjejerna toppentrevligt hemma hos mig
före. Vi åt lite middag, hade tjejsnack och spelade kort. Vi gjorde även goda
drinkar och begav oss sedan in mot staden. På den festen var man väl
mer eller mindre välkommen om man såg bra ut. Har inte så mycket att
tillägga förrutom att piteå är världen sämsta stad. Efter att vi varit där gick
vi till destination unknown och efter det börjar.........................................
Hemligheterna.



Mums

Mrs. black

sötis







Översättning av videon. Tänk er ett bitchig attityd också.

"Alltså felice ska på kalles ikväll. - Vem är felice? Amen *jag gör någonting konstigt med
händerna som ska förställa felice frisyr* " Haha.
Detta är en parodi på en av tjejerna som var på festen. Hon var först super
trevlig mot mig skulle prata och sådant. Sedan står hon och säger exakt
det som sägs i videon när en av mina bästa kompisar står brevid, Bra drag tjejen!

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

vad säger hon ens? Man hör ju inte ett skit! ;s

Var det trevligt förresten?

2009-03-15 - 13:28:58
Skrivet av: Anonym

Vem fan bryr sig ens?, get a life..

2009-03-15 - 15:54:55
Skrivet av: Jessica

Ni var inte välkommna för att ni "såg bra ut", jag tyckte bara att ni var lite för unga i det sällskapet, och att jag har inte samma synpunkter som du. Hade du varit två är äldre hade det varit mer okej.

2009-03-15 - 18:27:40
Skrivet av: Anonym

Jaså? Kan man inte umgås med dig för att du ser bra ut? Jag har inte hört en enda jävla kråka snacka fint om ditt utseende... Tänk på det och landa för fan.



Och när du tvättar bort lite av allt jävla smink du har i ansiktet och slutar puta med läpparna som om du är nya Linda Rosing, Då lilla gumman, DÅ kan vi snacka om du är snygg eller ej.



Sen om du tror att folk inte kan vara med dig för att du är snygg så undrar jag ju starkt vad dina kompisar tycker om dig.

2009-03-15 - 23:10:01
Skrivet av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

För det första så ansåg jag aldrig att jag var en av dem som "såg bra ut" utan det var en åsikt i allmänhet. Och någonting verkar ju göra dig exstremt upprörd över det jag skrev. Fortfarande så var det en vild gissning och om du inte känner dig delaktig till den så varför tar du åt dig? det var ju inte så att jag pekade ut just dig och sa " att du tycker si och så" utan det var en bedömning utan saker jag hörde underkvällen. Och jag var inte om jag kan räkna med dig till en av "dem" eftersom du inte en vågar stå för din egen åsikt. Avundsjuka kommer ju upp väldigt ofta bland tjejer och istället för att erkänna att man är en osäker individ så skyller man oftast på dess ålder. Jag räknade inte med mig själv utav "dem snygga" utan det var mina vänner faktiskt. Så innan du drar igång med någon debatt så tycker jag du bör ha någonting vettigt och verklighetstroget att komma med. För det första så putar jag inte med läpparna som om jag vore linda rosing, det är min shape på dom okej? och för det andra så har jag inte mycket smink. Foundation, maskara och rouge. Och sedan kan jag påminna dig om att det inte finns någon lag om vad som är för mycket eller om vad som är för litet. Det är en personlig åsikt och enligt mig så är det här de som passar mig. Och när du kallar mig "lilla gumman" så gör du bara bort dig själv totalt. Tro inte att du kan stiga högre än mig när du bara kom hit för att klaga på mitt utseende och sen inte vågar stå för vem du är. Det är genomskinligt och det du säger låter bara så otroligt dumt. VI HÖRS!

2009-03-16 - 14:09:10
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Linda

Men, du tror seriöst på att folk som är i 20 års åldern vill festa med dig och dina kompisar? Ni är typ 15, 16 år. jag är 18 och skulle själv aldrig vilja det. inget personligt, men det måste du ju själv förstå!

2009-03-17 - 17:53:51

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0