Question sir.

Ja, det var någon som hade en fråga angående mina smoothies.
Har dock inget recept, kockar behöver inte sånt vet ni ;) Nä jag
skämtade bara. Dock häller jag upp yoghurt för ett glas och tar
sedan 1 dl bär. Det är nog i stort sett allt. Och sedan går det ju att
tillsätta socker/vaniljsocker om man vill ha den sötare.



Det blir en sådan söt färgglad smoothie också pga. bären.

Xoxo/F

Skrivet av: nybba

vad händer i helgen? :)

2009-03-12 - 12:05:47
Skrivet av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

Helgens planer är ännu ett mysterium. Vad ska du göra? :)

2009-03-12 - 12:15:32
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0