Försent för kärlek


Anonym om
Dear boy!:
Vars ligger lägenheten, och ska du lägga ut några bilder på den? :)
Den ligger på malmudden.

 

ellen om Wayfarer nörd glasögon.:
ååh, jag letar efter sånna! var har du fått dem ifr?
Man kan hitta dem på tradera.

OlleIsPumped! om With you, with you, with you.:
Kul i luleå? :)
Jo, det är jättebra.

Jag  ([email protected]) om We be free together, baby.:
Asså jag undrar hur du har fått alla jobb? asså hur fick du det förstaa?
Jag lämnade in cv,n.

hanna om We be free together, baby.:
ska du inte skaffa ny design snart? :)
Jo, ikväll ska min sistah fixa det=)

minna om I väntans tider..:
Hej! Vet du några bra hemsidor där man kan beställa snygga skor? Skulle vara tacksam för svar :)
nelly.com, gojane.se, beställer inte så mycket från internet. 

sofia om We be free together, baby.:
JAG MÅSTE FÅ VETA, vars har du köpt din långa svarta kofta? den e så himla fin!!
Jag har faktiskt ingen aning. Det är min mammas:D



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0