Halloweenkostym!

Jag fick hem min halloweenkostym som var alldeles förstor i midjan men superläcker på.

Nypris: 249:-

Mitt pris: 149;-

Det som ingår är klänningen och hatten i storlek S. Maila, [email protected] om no är intresserade.


Skrivet av: linn

var den mycket för stor?? går det att fixa till med ett skärp tror du?=)

2011-10-26 - 02:58:08
Skrivet av: Felice - modeisdelicious

Jag tror att den blir perfekt med ett skärp i midjan. Tyvärr är jag one of a kind har supertunn midja, att nästan alla klädesplagg är första just runt det området!

2011-10-26 - 13:29:19
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

Hej. Har du fått sålt den? Annars köper jag den gärna :)

2011-11-01 - 12:15:31

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0